Var bara tvungen

Vill bara tala om att jag också har provfilmat för ICA. Är själv ganska nöjd med resultatet. För den som inte känner igen mig så lätt; jag rockar fett…

Och tack Lotta, Juni & Cola för att jag fick chansen ;D

8 responses to “Var bara tvungen”

  1. Helena & Vilja says :

    Men oj Gunilla ursäkta att jag frågar men har du gått upp i vikt sen vi träffades senast?? Kram

  2. vitherde says :

    Kanske lite – men bara en aning…

  3. Johanna says :

    Vadå freestyle inget för dig?! Här visar du ju dans på högsta nivå ;)

  4. vitherde says :

    Hahahahahaha…

  5. Helena & Vilja says :

    Va snäll du är som peppar och som tycker min mössa är gullig!! Ha en härlig fredagskväll och hälsa Axel! Kram

  6. Helena & Vilja says :

    Hej!

    Du har blivit utmanad av mig, rätt så kul sådan!!! Mer info på min sida!

    Kram Helena

  7. martina o nova says :

    hejhej! nej ja missade att du hade skrivit om den helgen men vad jag vet så ska vi vara hemma hela den helgen, vore ju kul att ses med vovvarna då om ni har lite tid över?
    Jag kanske har missat svaret men ja frågar igen vart har ni fått tag i skivan med skottträning på? Vill verkligen ha!!;) Kramis

  8. martina o nova says :

    haha såg nu att nu svarat på skottskivafrågan..hihi

Lämna en kommentar