Bildkavalkad…

Här kommer ett gäng bilder från föregående vecka…

Först var Helena, Vilja och Tina på besök – härlig morgonpromenad!

morgonpromis

Sedan var Cass matte och husse hos oss. Hundarna fick ligga och vänta…

acligger

…medan tvåbeningarna spelade kubb. Sedan hittade Cass Astas tuggben!

cassastaaltan

5 responses to “Bildkavalkad…”

  1. Elenor och Zidane says :

    Vi var 5 i vårt lag: en nybörjare från Vassruggens kennel (goldenhane) och en från Flatterhaft (Fear Factor hette han) , sen en tysk labbehane i ökl och jag då. Sen En flat-kille i elitklassen (Duckfinders caliph). Golden hanen kom 3a i nkl. Kul. Hur kände du Helena och Vilja?

  2. VildaoPebbels says :

    Fantastiska bilder! De ser ut som tavlor!

  3. lotta says :

    å så fina bilder:)

  4. Helena & Vilja says :

    Superfina bilder!! Jag kanske lånar den på mig och hundarna om det är ok. Men vad gör jag med armen…..håller jag nåt gott månne….efterom de står så fint alla tre :-)

  5. camilla says :

    Jättefina foton.
    Speciellt det svartvita!

    Trevlig helg!

Lämna en kommentar