Dummisarna var med…

… i fickan förra veckan. Det var dyblött i gräset och på vallarna växer det så det knakar! Inte tyckte Asta det gjorde så mycket – men liiite svårt var det allt.

svans

Men, var blev den av…

apportgras

Häääär matte, jag har den!!!

1 responses to “Dummisarna var med…”

  1. Helena says :

    Härligt med apportering i höggräs!!

    Övningen med postitlapparna är ju en kul övning med lite hjärngympa där de får tänka till men inte sjuttomn tycker jag att hon förstod att hon skulle koppla på näsan så så mycket till luktdiskriminering vet jag ju inte om det blev. Hon försökte med lista ut vilken det var jag ville att hon skulle markera men nästa gång kanske poletten trillar ner :-) Kul inomhusövning i regnet var det iallafall.

    Men vittringsapporten skall jag gå vidar eoch träna så som du och flera andra har gjort med högtgräs och en hög med pinnar, mm.

    Kram

Lämna en kommentar