Iller, mink eller?

Igår kväll när Axel var ute en liten runda med Asta stötte de på antingen en iller- eller minkfamilj. Asta stannade direkt när Axel sa till henne – hon var lite försiktig med dessa okända varelser. Däremot var det tydligen full fart när det lite senare dök upp den hare framför näsan :/

Så Axel, vad var det… Iller, mink eller var det kanske en mård? Skulle vara spännande att veta!

2 responses to “Iller, mink eller?”

  1. Husse says :

    Efter att ha konsulterat länkarna och Wikipedia kan jag konstatera att det var en illerfamilj.

  2. Helena & Tina & Vilja says :

    Häftigt att se en illerfamilj sådär :)

    Jag var helt säker på att katten var er och jag tyckte det stod att den var i mattes famn och då förstod jag inte att du syftade på Astas matte :)

    Blir det några tävlingar för er framöver? Jag har nog aldrig känt mig så oförberedd som inför söndagens tävlingar :) Svårt att fokusera på många saker samtidigt, lydnad, spår och jakt. Kram

Lämna en kommentar