Jag fattar inte…

Att jag kunde tacka nej till en plats till en träningshelg med Maria Hagström! Är man idiot, eller? I och för sig en observatörsplats, men ibland kan det nästa vara bättre. Haken var att det var tre veckodagar och det är mycket på gång på jobbet. Mycket möten inplanerade och ett par turer till Stockholm. Men, i alla fall – nu ångrar jag mig nästan… Nästa gång ska jag vara mera på hugget, planera in det direkt och anmäla mig snabbt, snabbt :)

Undrar just om det är några VHK medlemmar söderöver som ska till årsmötet. Åker E4:an upp på lördag och det finns plats i min bil :)

Nu du Helena, nu är vi två. Fast jag valde terrängmodellen – med tanke på omgivningarna :)

4 responses to “Jag fattar inte…”

  1. Jill says :

    När åker du då?

  2. Karin och Wilma says :

    Ja lite knäpp är du nog ;-) Jag skulle så himla gärna gå en kurs för Maria Hagström, någon gång så kanske. Men måste man jobba så måste man, du får fler chanser. När du får ordning på din någon gång inköpta lada så kan du bjuda in Maria och så kommer vi också ;-)

  3. Helena says :

    Jag var ju som observatör på en av Marias kurser förra året och jag är ledsen att säga det…..du missar verkligen något!! Det var som du skriver nästan mer lärorikt att vara med utan hund.

    Åh jag ville egentligen också ha terrängmodellen men jag blev snål och den här ska ju kunna ta sig fram på lite sämre underlag också :-) Men om det är superkul kanske det blir en terräng när denna klappat ihop, hehe! Såg du artikeln om minibullen i senaste hundsport?

    Kul att du kommer på lördag även om vi inte hinner ses hela kvällen så blir det ju kul att ses en stund iallafall. Vill du bo på söder eller i Finntorp? Kramiz

  4. vitherde says :

    Åh Helena – Say no more ;) Ja, jag läste om dem. Jag hade sett dem innan, på bild från barmarks SM :) Otroligt häftiga!!! Så lyxigt att få välja – jag ringer dig!

Lämna en kommentar