Danmark ToR och bokfotografering i Malmö

I helgen var Asta och Axel på Vishult. Axel cyklade Vätternrundan och Asta skulle få glassa runt hos Axels mamma. Det funkade jättebra och Asta fick chans att visa upp några av sina trix när Birgitta och Eva skulle sysselsätta henne lite :)

Efter ett väldigt sent svar på om rabiesvaccinet tagit på Robin (fredags em) packade vi ihop grejjer och åkte till Köpenhamn. Tanken var att vi skulle ta tåget från Hässleholm, men jag lyckades inte hitta en parkeringsplats där vi kunde stå hela dagen i tid, så vi fortsatte i bil.

Lite trist väder, det kunde liksom inte låta bli att regna lite mest hela tiden. Jag hade inte dragit tält med mig eftersom jag skulle ha tagit tåget men blev inbjuden av en helt okänd person att campera i deras tält. Det är lite mer avslappnat på andra sidan Sundet :) Avböjde dock eftersom vi just skulle in i ringen.

Robin kändes lite spänd när han kom in i ringen, förmodligen väldigt mycket dofter, och var lite svårställd. Men vi fick fantastiskt fin kritik och föll på att domaren ville ha lite mer bredd och att han hade synpunkter på Robins bett. Men ett Excellent blev det och 1:a placering i klassen ;)

På vägen hem bestämde jag tid och plats med Åsa Jakobsson, som håller på att skriva en bok och som efterlyst hundmodeller av olika raser. Vi träffades vid Mobilia i Malmö och som tur var var det riktigt fint väder.

Ska inte avslöja för mycket här men här är ett par bilder som Åsa tagit :)

Jag och Robin i Malmö för bokfotografering. Foto: Åsa Jakobsson

Kontakt! Vi jobbar som ”modeller” i Malmö. Foto: Åsa Jakobsson.

Jag och Robin i Malmö för bokfotografering. Foto: Åsa Jakobsson

Jag och Robin porträtteras ;) Foto: Åsa Jakobsson

2 responses to “Danmark ToR och bokfotografering i Malmö”

  1. Annicka says :

    Grattis till fin kritik och Excellent i Köpenhamn :=) Ni är så fina på bilderna.
    Du får skvallra mer sen när det är klart :=))

Lämna en kommentar