Bildbevis…

I fall någon skulle tvivla ;D
(bilder från Ljungby VBK:s sajt)

volleypass

Jag passar Lotta

volleymott

Lena spelar fram gratisboll…

Det är knappt man skulle kunna tro att detta är ett gäng två-, trebarnsmödrar eller 40 plusare…

8 responses to “Bildbevis…”

  1. Johanna says :

    Å va kul det ser ut. Jag älskar bollsporter, där bollen inte ska spelas med fötterna eller innebandyklubba vill säga :D Hade gärna spelat lite på hobbynivå sådär, men känns inte riktigt som tiden räcker till just nu.

    På söndag gäller det, då är det appell-spår i Helsingborg. Jag hoppas verkligen att det kommer gå bra. Det som talar emot det är kanske just det att jag ju i princip räknar med att det ska gå bra, det känns farligt. Man ska ju aldrig räkna med något, då brukar det alltid hända något konstigt! Så är det för mig iallafall :) Så jag får sluta räkna med något och bara hoppas på det bästa!

    Jag har ett pris till dig här hemma :) Så just nu är Grimm både VHK:s årets lydnadshund och årets brukshund…haha. Nä, men jag har alltså ditt pris för årets brukshund här hemma. Annicka lämnade det nu när de var nere, så jag tar med det till lydnadstävlingen i Gnosjö i april!

    Det blev ju ingen utställning för Grimm, helt plösligt på morgon-kisspromenaden så började han halta ganska rejält. Kom från ingenstans liksom, men han måste väl ha sträckt sig eller trampat snett eller nått. Satt kvar i 2 dagar, men nu är han som vanligt igen! Skönt det iallafall.

    Ha det så underbart i fjällen!!!

  2. Helena & Vilja says :

    Härligt gäng!!

  3. lotta says :

    hihi..NÄÄ, det skulle man inte kunna tro:)coolt gäng! tack för att du håller tummen stadigt imorgon. det e ju så mycket som kan gå på tok..men, men, det ska bli kul att komma iväg. har flera vänner också som ska tävla , så vi har många att heja på:)

  4. Karin och Wilma says :

    Ni ser ju väldigt proffsiga ut. Väcker en del minnen… ja, alltså inte det proffisga. Vi var ett ganska tajt kompisgäng som spelade volleyboll under gymnasietiden. Sen har alla flyttat och bor runt om i hela sverige. Förr om somrarna hade vi alltid en beachturnering här i Sandviken då alla hemresta träffades. Men nu har tyvärr de eldsjälarna flyttat på sig gud vet var.

  5. Helena & Vilja says :

    Är ni hemma onsdagen före påsk? Tänkte fråga om vi kan våldgästa er natten till skärtorsdagen. Vi ska på begravning nere i Skåne och har bokat hotell från torsdagen till söndagen och fick veta att begravningen är redan kl 12 på torsdagen så då måste vi åka hemifrån så himla tidigt. Och om vi skall boka en natt till så räknas den natten som separat och kostar nästan lika mycket som de tre nätter vi redan har bokat. Tänkte då att det vore bra att dela upp resan och stanna till och sova hos er.

    Vi hörs. Kram

  6. Harriet says :

    Grattis i förskott! Hoppas du får en bra dag. :)

  7. Helena & Vilja says :

    Hoppas du/ni är beredd på att vi ramlar in på onsdag kväll hela holmstorpspacket med hundar och ungar :-) Ska bli kul att se ert hus! Syrran med familj och min mamma har bokat på nåt hotell i Ljungby (kanske inte finns så många?) Kram

  8. Helena & Vilja says :

    Hallå! Har ni inte kommit hem ännu? Hoppas ni haft det härligt. Kram

Lämna en kommentar