Tapeterna klarade sig!

De ramlade inte ner, pust! Nu är det full rulle på hönan… Så himla skönt, Pro-Kolin var verkligen bra och alla krya-på-hälsningar gjorde susen!!! I helgen har vi monterat våningssängar i gästrummet. Det ser ut som ett helt logement men Asta och Tatz tyckte att det blev många bra sovplatser…

3 responses to “Tapeterna klarade sig!”

  1. Anna says :

    Hejsan och tack för grattis i min GB.
    Jätte kul att klara ettan ,,men kollade era resultat ..wow.. va ni är duktiga…
    Man blir lite avis=) .. hehe . Såg att du va med i växjbk.. ska dit nästa lörd för tävling ..då kanske vi ses..
    MVH Anna

  2. Karin och Wilma says :

    Härligt på många sätt ;-) Nu kan ni ta av er gasmaskerna då och anmäla er till ny tävling. Jag funderar på att sätta lite press på mig och anmäla oss till tävling i november.

  3. Helena & Tina & Vilja says :

    Skönt!! Jag kan tänka mig att Canikur är nåt liknande Prokinin …det är ett magmedel som ger näring och vätska när de är dåliga.

    Ska ni öppna bed & brekfast?? Kram

Lämna en kommentar